SEGES Vejledninger

Søg i alle kategorier eller vælg en enkelt kategori i listen

    Beklager, vi fandt ikke finde nogen relevante vejledninger til dig.

    Kontakt os via formularen med dine spørgsmål, så vender vil tilbage til dig med en løsning.


    Kom hurtigt i gang med Smartkoen

    Når du har adgang til DMS, så har du også mulighed for at få SmartKoen på din smartphone.

    Det er en del af dit abonnement og koster ikke ekstra.

    Med Smartkoen kan du stå i stalden og lave registreringer eller slå et dyr op og se ko-kort. Du kan også give dine medarbejdere adgang til SmartKoen, så de også kan bruge den.

    Det er let at komme i gang, da SmartKoen ikke skal installeres, men blot er en hjemmeside du skal gå ind på.

    Åbn browseren/internettet på din Smartphone og tast smartkoen.dk

    Start med at klikke på ”Hent ny dyreliste”

    Du vil nu blive bedt om at logge ind. Du skal logge på med samme brugernavn og kodeord, som du bruger I DMS.

    Du er nu klar til at bruge SmartKoen!

    TIP: Da Smartkoen ikke er en app, så anbefaler vi dig at du laver en genvej på forsiden af din telefon, så du hurtigt kan åbne SmartKoen fremover.

    Lav genvej til SmartKoen på din Android:

    • Du skal have SmartKoen åben
    • Tryk på det lille flag/de tre prikker du har øverst til højre
    • Tryk nu på linjen ”Føj genvej til startskærm” 
    • Genvejen er nu oprettet på din telefon.

    Lav genvej til SmartKoen på din iPhone:

    • Du skal have SmartKoen åben
    • Tryk på det lille ikon nederst på siden, som ligner en kasse med en pil ud.
    • Tryk på ikonet ”Føj til hjemmeside”
    • Genvejen er nu oprettet på din telefon.

    Vil du vide mere om Smartkoen, så kan du se denne film om, hvordan du registrerer behandlinger på Smartkoen;



     

    Har du brug for yderligere hjælp, så kan du altid kontakte Kundecenter på 7515 5015

    Er denne vejledning nyttig?