SEGES Vejledninger

Søg i alle kategorier eller vælg en enkelt kategori i listen

    Beklager, vi fandt ikke finde nogen relevante vejledninger til dig.

    Kontakt os via formularen med dine spørgsmål, så vender vil tilbage til dig med en løsning.


    SEGES Lager - Spørgsmål og svar

    Print af Lageropgørelse eller Udbytteopgørelse fra mobilen

    Her kan du læse hvad du skal gøre, hvis du ikke kan printe Lageropgørelse eller Udbytteopgørelse fra mobilen

    Tjek at pop-up vinduer er tilladt i telefonens browser.

    Hvis pop-up vinduer er blokeret, kan du ikke printe fra telefonen. Klik på knappen Udskrift - så åbnes en udskriftsvenlig version af Lageropgørelse eller Udbytteopgørelse.

    Tillad pop-ups i Safari på iPhone:

    Gå til Indstillinger > Safari
    Sørg for at ”Bloker ekstra vinduer” ikke er aktiveret:

    Bruger du Chrome browser på Android eller iPhone kan du tillade pop-up vinduer kun fra SEGES Lager:

    Klik på knappen ”Udskriv” fra Lageropgørelse
    Klik på ”Tillad altid”, som dukker op i bunden af skærmen
    Gentag på Udbytteopgørelsen.

     

    Hvad er forskellen på at lukke og slette en beholdning?

    Når du sletter en beholdning, så slettes beholdningen helt og du kan ikke se historik på beholdningen.

    Hvis du lukker beholdningen, nedskrives mængden til 0 og beholdningen vises ikke længere på beholdningsoversigten. Hvis du senere får brug for at se en lukket beholdning, kan du på beholdningsoversigten markere ”Vis lukkede beholdninger” og finde beholdningen i listen.

    Hvad er forskellen på at lukke og slette en lokation?

    Når du sletter en lokation, så slettes lokationen helt og du kan ikke få den vist på kortet igen.

    Hvis du lukker lokationen, så nedskrives de beholdninger der findes på lokationen til 0 og lokationen vises ikke længere på kortet. Hvis du senere får brug for at se en lukket lokation, kan du øverst på kortet markere ”Vis lukkede lokationer” og finde den lukkede lokation på kortet. 

    Er denne vejledning nyttig?