SEGES Vejledninger

Søg i alle kategorier eller vælg en enkelt kategori i listen

    Beklager, vi fandt ikke finde nogen relevante vejledninger til dig.

    Kontakt os via formularen med dine spørgsmål, så vender vil tilbage til dig med en løsning.


    FarmTracking og KemiTjek - Ryd data og cache på Android/Iphone – Tablet/Ipad

    Find hjælp hvis KemiTjek ikke vil starte og cachen skal ryddes

    Hvis KemiTjek ikke vil starte (der kommer kortvarigt et rødt udråbstegn), så skal cachen ryddes

    Hvis der er problemer med synkronisering af data i FarmTracking hjælper det også at rydde cachen, vær dog opmærksom på at data der eventuelt ikke er synlig på serveren og som kun findes på telefonen vil forsvinde. Prøv derfor først at logge af og på og se om data er tilbage.

    For Android enheder:
    Gå ud på startskærmen og ind i Indstillinger -> Apps/Applikationer -> Find FarmTracking på listen -> Lager/Lagring -> Find knappen ”Ryd data” og tryk på denne, derefter OK.
    Når dette er gjort skal du logge ind i FarmTracking igen og give den et par minutter til at hente data.

    For Apple enheder:
    Gå ind i ”Indstillinger” > ”Generelt” > ”Lagring og brug af iCloud” > ”Lagerplads” > Find FarmTracking/KemiTjek og tryk på ”Slet app”.

    Bemærk; I KemiTjek appen er denne fremgangsmåde nødvendig for at få lov at logge ud af appen og skifte bruger.

    Er denne vejledning nyttig?